söndag 9 maj 2010

Kväll...

Efter en lång dags arbete i trädgården är det skönt med kopp te och lite internet. Kroppen är skönt trött och stickningen ligger och väntar i soffan.
Maken har skruvat ihop paviljongen och satt in nya kattluckan och jag har planterat, klippt i rosorna, gödslat och grävt.


Min kamera gick sönder för några veckor sedan och jag har fått använda makens kamera, men jag börjar bli väldigt längtig efter en som är min, bara min. Helst en grön, som tar fina närbilder och håller när jag blir för ivrig... (pssst, snart fyller jag år...)

5 kommentarer:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Ses vi på stickcafé?
med hej fr. Koftan

Tina sa...

Ja, jag hade tänkt komma dit. Då ses vi där. Kul!

Anna sa...

jag kommer också. kram!

aafke7 sa...

Like to see your garden! :)
I cannot find the roses yet..but they will come:)

Tina sa...

Sadly most of my roses died this winter.