torsdag 27 maj 2010

Min fina vinst

Jag har fått paket! Min fina tredjeprisvinst i Frisky Frogs utlottning. En fin och praktisk nålbok. Jag har redan fyllt den med nålar och går och beundrar den titt som tätt. Tack för en fin vinst! Jag tyckte det passade så bra att fota nålboken vid min dammväktare.


I natt vaknade jag till vid fyra-tiden och gick en sväng i huset... det var rätt kallt, så jag slängde en koll på utetermometern. Det var bara 0 grader!!! Tur att vi tog in änglatrumpeten igår. Tänk att behöva tända brasor, när det nästan är juni, för det var vad jag fick göra i morse...

2 kommentarer:

Fiff sa...

Vad praktiskt med en nålbok! Var bor du någonstans i Sverige?? 0 grader?!

Anna sa...

hej visste inte att vi hade så kallt på natten, ang garnaffären i uddevalla, kolla in garnaffären.se
ha det gott