torsdag 2 september 2010

Trot´eller ej...

men min nyaste stickning är inte grön utan blå. Nu är det visserligen inte till mig utan till min dotter... Bäst att passa på när en familjemedlem beställer en stickad mössa. ;-)


Hon önskade sig en Felicity i blått Manos Silkblend och så fick det bli. Nu går det lite trögt med stickningen, för jag har hamnat i en intensiv spelperiod. Det blir så ibland med mig...
Idag har jag inte stickat en enda maska... känns nästan konstigt, för jag har stickat, nästan oavbrutet i ett och ett halvt år (några avbrott för sömn, mat och yoga har dock hunnits med ;-)).

4 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Ofta är det ju så att man växlar med olika aktiviteter. Men lite stickning kommer du säkert ha på gång ändå. Manos silkblend är ljuvligt att sticka med. Mössan kommer säkert att bli jättefin.

Lilli sa...

Det är väl roligt att dottern vill ha något "hemstickat" som mamma har gjort :) I en viss ålder går det ju inte alls för sig (för en del ungdomar i alla fall)att ha. Ha det gott!

Anita Tørmoen sa...

Gleder meg til å se den luen ferdig:)

aafke7 sa...

Hi Tina! How nice to see some red in it... coloring of leaves...
Yesterday I have become the proud owner of GREEN.:) You inspire people to walk into green skies! :)